torsdag den 5. maj 2011

Eksamener og shopping

Hele ugen ind til videre, bortset fra idag, har jeg været til eksamenen, ligesom alle andre niende klasseselever Danmark over. I mandags og tirsdags stod på dansk og her i går matematik. (Krydser fingrer for at det er gået godt!)
Idag havde jeg så fri, skønt. Elsker denne tid jeg er gået imøde. Tiden med læseferie. Fread og jeg tog til Kbh for at shoppe. Det blev til en butterfly og sko til galla, en t-shirt fra weekday, en fashion against aids tank top fra H&M, og en fødselsdagsgave til kat, (Chanel neglelak 510), dejlig sunset med og nogle lækre cupcakes fra Illum. Virkelig hyggeligt.





I morgen skal jeg på camp i jylland. Ja jylland! Det er en camp hvor jeg skal møde nogle af de mennesker, som også har valgt at bruge sit næste skoleår på highschool i USA! Jeg må sige, at jeg er enormt spændt. Kommer først hjem på søndag, altså mors dag. Tror det bliver til nogle blomster igen i år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar