mandag den 9. maj 2011

Interstudies camp - C

Her i fredags tog jeg toget til Århus. Jeg fulgtes sammen med Klara. Da vi var i toget kom vi tilfældigvis til at sidde ved siden af en som hedder Cecilie, hun skulle også på camp C med Interstudies. Da vi kom til Århus tog alle dem som skulle til Interstudies campen, en bus direkte til Ebeltoft. Campen lå lige ud til vandet, pretty nice! Men daaaamn hvor det blæste. Det var enormt anderledes at møde så mange mennesker, som man aldrig har mødt før. Vi var omkring 108. Det var anderledes på en mega positiv måde! Det at møde nye mennesker Danmark over, er niiice! Det lidt sjovt at tænke på, hvor hurtigt det egentlig går at få venner. I campen lavede vi meget gruppe arbejde. Det omhandlede primært om forskellige problemstillinger, med vores kommende Highschool år i USA. Det var en skøn oplevelse, og dejligt at få nogle nye venner, som er i samme båd som mig selv. Nu venter jeg bare rigtig spændt, ligesom jeg har gjort i flere måneder, på en familie in the states!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar