søndag den 1. maj 2011

1MAJ!

Det er aften, det er søndag, det er om aftenen søndag den første maj! Jeg sidder og spiser dejlige nachos. Har nærmest gået og tænkt på dem helle dagen! Mums.
Igår vågnede jeg tideligt med lidt tømmermænd, det var tid til shopping med mama! Vi tog til Fields og kiggede på ting til galla den 26 maj. Nu mangler jeg kun sko og en butterfly! Til frokost fandt vi en sushi restaurant, lækkert! Senere var jeg lidt sammen med Joeehan. Om aftenen kom Kat. Vi lavede homemade pizza, så The Island med lækre Scarlett Johansson, spiste pandekager med is og jordbær, og ellers bare hyggede.



Idag skulle jeg faktisk havde været til fitness med Prenill, hvilket min krop virkelig trænger til! Men det er jo den første maj = Fælledparken! Ems, Sara, Lauritsen, Phillip, Niklas og jeg chillede rundt i parken. Fyldt med SF GLÆDE! Sikke en dag. 
I morgen venter den første eksamen, præstationsangst? JAH! Men jeg har jo mit slik og min sprit zero, så alt skal nok gå godt!
En stolt SF'er! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar