lørdag den 30. april 2011

Fredags ROCK

Så var man på arbejde for anden gang her igår. Stemte kassen? Nej. Hvilket betyder at jeg skulle tælle den op 3 gange! Fml. Fik først fri 19:30 og jeg skulle nå toget 19:45! Fårk. Heldigvis besluttede kat og jeg at vi først ville tage toget 20.03, men det endte dog med at vi tog toget 20:45 imod Kbh. Nogle fra Kats klasse stod på toget senere. Vi skulle til TIVOLI, hen til fredags Rock! Først var det Andy Who der optrådte. Pretty nice! Så blev det Lucy love! DAMN she nailed it! Stemning da Lucy performede var outstandning! Hun er jo bare fenominal skøn! Bagefter blev det Fallulah tid. Jeg elsker hendes sange og alt det der, jeg synes bare hun virkede som en freak, lidt nedern. Men godt sang hun da. Hun blev bare ved med at tage noget at drikke, og sige vi skulle skåle eller sådan noget. Ikke sjovt når man ikke havde noget at skåle med.. Da kat og jeg kom på Kokkedal st. ved en et tiden, var det tid til noget velfortjent aftensmad! Kebab <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar