lørdag den 9. april 2011

3

Jeg er næsten lige vågnet, klokken er halv ni og jeg har alt for mange tømmermænd! Jeg har absolut ingen stemme, derfor er jeg igang med at bælle kamille te med honning, som var det blå gajol shots. Igår betød fredag tre ting.
1) Jeg skulle trække i dansk! Jeg var så mega nervøs.. Og hvorfor egentlig? Har ingen anelse. Nok fordi jeg ikke havde lyst til at trække Dan Turell! Jeg trak 'Det moderne gennembrud'. Dejligt emne, hvis man altså kan lide at analysere noveller fra 1800-tallet.....
2) Jobsamtale i SB. Jeg får besked på mandag mellem tre og fire om jeg har fået det. Jeg er næsten sikker på at jeg får det, men man ved jo aldrig! Bagefter tog jeg hen til min mormor og morfar og hyggede. Der er nu intet bedre end jordbærkage.
3) RGs forårskoncert/fest. Det var en enorm nice aften, tror bare at den ville havde været meget federe hvis man gik der. Pga. vi ikke kendte så mange. Whuuutever, så længe vi er stive, er vi i live! Vi havde det ihvertfald sjovt! Det var specielt dejligt at se de mennesker, som man sjældent taler med efterhånden efter gymnasie fordelingen. Jeg glæder mig ihvertfald til jeg skal starte på RG! Det skal nok blive fedt. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar