søndag den 3. april 2011

Cosmic Dog / Don Juan

Den første weekend i April er snart forbi. Det er nu jeg spørger mig selv, kunne min weekend havde været bedre? I don't think so!

I fredags var det den første April, hvilket betyder.. APRILSNAR! Det er vidst det man kalder en spas dag. Senere efter skole kom Mille hjem til mig. Vi skulle til Lille Vega og give den gas til Lalas band, Cosmic Dog. De var så mega fede! Jeg er fyldt op med glæde, vær eneste gang jeg hører Lala synge. Denne gang kom der også en ny sang, og ligesom deres andre sange, elskede jeg den!! 

Igår vågner man op med tømmermænd klokken seks, dejligt! Kan man sove igen? Nej. Senere på dagen tog jeg hjem til Malke, vi gik en skøn tur i det mega alt for nice vejr. Freaking 19 grader agtigt, DEJLIGT. Vi tog ned på stranden og fortsatte hen til skoven. Senere på aftenen var det galla tid! Vi tog til Imperial. Amalie havde fået billetter til Don Juan af hendes fætter. Det var nemlig ham som havde været med til at producere filmen. Vi kommer derhen og der var rød løber og celebreties! Dennis knudsen, Tina lund, Sofie Lassen Kahlke, kronprins Frederik osv. Da vi kommer ind i biografen, viser det sig at vi skal sidde lige bagved alle skuespillerne og kronprins Frederik. Selve Don Juan filmen var noget af en oplevelse. Jeg har aldrig set eller rigtig hørt opera før, men kan konstatere at jeg nu kan sige at jeg kan lide opera! Nu da jeg konkret ved hvem Don Juan er, må jeg konstatere at der findes mange typer som ham! Stakkels piger. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar