søndag den 10. april 2011

Endnu en forårsdag

Jeg er nærmest lige kommet hjem fra body bold. Jeg trænede som sædvanligt sammen med Prenill. Hun er nemlig min søndags teammate! Hårdt? Ja! Selvom jeg nu synes det var hårdere sidste gang. Hvilket sikkert betyder at jeg er kommet i bedre form! Eller også betyder er det fordi vi lavede nogle andre øvelser? Whuuutever. En ting er sikkert, min mave er død i morgen efter denne her boldtræning! Man skal vil være klar til stranden...


Ellers har jeg bare nydt det dejlige vejr idag. Dagens højdepunkt: Oscar min skat fik et bad! Selvfølgelig efter min sis havde badet ham, farede han ud i haven og for at blive dirty! Typisk ham. Det er så dejligt at se Ossie være så energisk. Selvom han nærmest sover 15 timer om dagen, er han altid fresh på at lege. Spørgsmålet er bare.. Er jeg klar?





Ingen kommentarer:

Send en kommentar