søndag den 17. april 2011

I love to eat

Sis og jeg har haft FRÅDEREN på, endda uden tømmermænd! Det startede med kebab fra mormor, så blev det pizza og til sidst burger med pommes fritter. Isn't life just great?
Som om det ikke er nok, så var det tid til at vi skulle lede efter påskeæg. Det var nok noget af det bedste som jeg har gjort i laang tid! Hvilket lyder fjollet. Men der er bare ikke noget bedre end at se hvem der finder det første påskeæg i huset! Man føler sig som et lille barn, som bare vil gøre alt hvad det kan for at finde det første. Selvfølgelig blev fandt Fie det første..



Hver gang jeg har været så ulækker, får jeg et stærkt behov for at dyrke motion, derfor fandt jeg mine skinny løbebukser frem! Dejligt vejr at løbe i. 
Playlist: Lady GaGa - Judas. Lady GaGa - Government hooker. Jasmin - Mit rette element. David Guetta feat Rihanna - Who's that chick? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar