tirsdag den 19. april 2011

I morges vågnede jeg ved en syvtiden.. Malke havde taget alt dynen. fedt. Sovet dårligt? Måske lidt. Det er min fars fødselsdag i dag! Så jeg ringede til ham og sang fødselsdagsang. Endelig en der anakender mit sangtalent! Skønt. Senere tog jeg hjem og pyntede lidt op til påske med min mutti. Jeg havde selvfølglig glemt min mac hos Malke, FML. Om aftenen stod det på Thai take away og lagkage. Igen I LOVE FOOD. Har følelsen af overmæthed. Skulle nok ikke havde spist det sidste stykke lagkage...



Igår var det min første arbejdsdag i SB! Jeg må sige, med alle de fremtidsplaner jeg har vedørende udannelse, er SB stadigvæk ikke i blandt dem. Men det er jo et deltidsjob, og det er faktisk et udmærket et! Jeg er i hvert fald possitivt overrasket. Og tanken om at jeg tjente over 400 kr i løbet af nogle timer er meget dejlig!
Senere tog jeg til Helsingør for det var blevet Malke tid. Vi kiggede lidt i butikker og til sidt tog vi  til Føtex og shoppede ind til aftensmad! Vi skulle nemlig selv lave mad, for Malke er alene hjemme i denne uge. Vi lavede en slags Mexicano mad. Det smagt faktisk meget godt! Overraskende nok når det primært var Malke der lavede det. Pretty delicious. Bortset fra at det ene kyllingebryst var lidt rådt... Mindre detalje! I hvert fald skønt med noget malke tid.





 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar