torsdag den 7. april 2011

Mexixan style and flødeboller

Magtede jeg at tage til tysk i to timer med vikar? Nej... Derfor sov jeg lidt længere! Da jeg kom i skole viser det sig, at vi åbentbart havde fået fri for de to tysk timer. Det vidste jeg da godt! Jeg må være synsk... Senere på dagen skulle jeg var sammen med Kat skat og prenill! Vi chillede med nachos. Lidt efter gik mine forældre. De skulle på sushi kursus, lækkert! Det betød at vi var alene hjemme! Så var det da helt klart tid til at se Harry P og de vise sten! Damn... Det var da godt nok langt tids siden at jeg havde set den. Lidt sjovt at se Harry P som lille. Sultne blev vi, hvilket selvfølgelig betød flødeboller! Lad mig sige det på denne måde, vi legede vidst også... Lidt.. Efter det lavede vi Mexicano food! Åhh gud hvor jeg dog elsker det!! At lave mad er vidst ærlig talt ikke nogle af vores stærke sider, ihvertfald ikke når det kommer til opskrifter ud af hovedet. Den der guacamole var simpelthen noget helt.. specielt. Endnu en skøn dag.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar