fredag den 22. april 2011

Idag på selveste lang fredag! Tog Malke, Benne, Seb og jeg til Helsingør for at spise brunch. Mums mums det var for frådern! Jeg ved ikke, må seriøst snart begynde at spise mindre? Sommeren nærmer sig dag for dag, og det er 100 år siden at jeg har været i fitness. Men så igen, 'du er hvad du spiser!' (Jeg spiste ret meget frugt........hvilket trods alt, er some pretty healthy stuff!) 





Da jeg vågnede igår med en smadret krop, vågnede jeg nærmest op til påskefrokost. Min mor havde lavet det lækreste mad, mums mums! Senere tog jeg op hos min farmor og hyggede lidt. Efter det havde jeg en aftale hos Malke sammen med nogle af vores crazy venner. Der blev i hvert fald spist sliiiiiiiiiiiik. 







For to dage siden stod det på fest hos Markus. Det var hyggeligt! Det var specielt dejligt at se Diamant. Efter hun er kommet på efterskole, har vi stort set ikke set hinanden hele året. Det er ret mærkeligt at tænke på egentlig. For så begynder jeg at tænke på, at når jeg er væk i et år! Fårk. Et helt år væk fra alle mine venner.. Deprimerende tankegang.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar