lørdag den 16. april 2011

PÅSKEFERIE!!

Igår var det den sidste dag inden påskeferien! En dag som jeg havde ventet på i alt for lang tid! Min klasse, ligesom alle andre niende klasse i Danmark, fik at vide hvad vi skulle op i til eksamenerne. Det blev Skriftlig biologi og mundligt tysk! Kunne det være bedre? Selvom jeg havde håbet lidt på at vi skulle op i mundligt tysk, havde jeg nu især håbet på at komme op i samfundsfag! Det er helt klart mit ynglings fag. Men whuuutever, men kan vel ikke få sin vilje hver gang.
Senere tog jeg hjem til Prenill. Vi skulle til fødselsdag hos Amalie! Endnu en sekstenårig... Det var meget hyggeligt! Og til dessert var der en lææææækker frugttærte, mums!







Søøøøde søde Mie! Nogle menneske får altså nogle mærkelige ideer, når de bliver lidt wasted.. Limbo? Wtf... Typisk mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar